Ciutadans presenta la llista i afronta el 26M com “un viatge a la il·lusió”

Globus taronges a les parets i barrets amb els colors de la bandera espanyola per als assistents. La presentació de la candidatura de Ciutadans el passat dilluns a la sala d’actes del Centre Cultural gairebé va omplir l’aforament. El regidor Francisco Javier Tapia, número dos a la llista, va obrir l’acte fent valoració de les eleccions generals i felicitant-se perquè Ciutadans “ha donat la talla”, “a Ripollet hem pujat en vots i en percentatge”.
Després va intervenir l’exregidora de la formació a Cerdanyola i ara diputada, Maria Valle. Va afirmar que la candidatura de la formació taronja a Ripollet “és excel·lent perquè està formada per persones valentes, que venen de la societat civil i que ja han treballat pel municipi els últims anys”. Tampoc es va estalviar elogis per l’alcaldable. Va definir a Josep Gabarra com una persona “resolutiva i propera a la gent”.
Precisament Gabarra va explicar la feina feta l’última legislatura, durant la qual “hem tingut un govern dolent”, “han estat un malson i pitjors que els d’abans”. I va avançar algunes propostes del programa com “el descens progressiu dels impostos” o la “tolerància zero amb l’incivisme”. Va tancar l’acte animant als presents a acompanyar-los en aquestes eleccions que va definiri com “un viatge a la il·usió”.
.
.