El CF Ripollet guanya al camp del Premià i puja fins a la tercera posició a la taula

Continua la bona ratxa del CF Ripollet, en els darrers sis partits jugats, ha sumat cinc victòries i un empat. I el passat cap de setmana no tenia un desplaçament fàcil. Els roig-i-negres van sumar tres punts més a Premià en guanyar gràcies a un gol d’Abdel al minut 30. Aquest proper cap de setmana tornarà a jugar a casa davant el Catalana, equip que ara ocupa la 9a posició amb sis punts menys que els ripolletencs.
L’EFB Ripollet femení líder
El proper diumenge arriba el primer derbi local femení de la temporada. L’Escola de Futbol Base femení farà de local i rebrà al CF Ripollet. L’EFB és líder invicte de la segona divisió en haver guanyat els quatre partits disputats. Les xifres de les ripolletenques són espectaculars, 31 gols a favor i 10 en contra. El passat cap de setmana va superar 2 a 9 al Poniente amb cinc gols de Josefa Tirado.Per la seva banda el CF Ripollet arriba al derbi després de tres derrotes consecutives que la situen a la cua de la competició amb només 2 punts.
El passat cap de setmana va caure a casa per la mínima, 0 a 1, davant el Can Buxeres. Malgrat ser un partit amb poques ocasions les locals van augmentat el ritme en la segona part, però la millora en el joc no es va poder traslladar al marcador.
Mals resultats a Tercera i Quarta
Cap dels quatre equips ripolletencs de Tercera i Quarta Catalana van poder sumar la victòria el passat cap de setmana. A Tercera, dos empats. El Pajaril va empatar a 2 davant la Marina i cau fins a la 14a posició. Mateixa posició que ocupa la Escuela de Futbol al grup 9 després del seu empat a 1 a casa davant el Sant Celoni. Els visitants es van avançar de penal i Diego Pérez va empatar.
A Quarta Catalana dues derrotes. L’Escola de Futbol B va caure davant l’Inter per 2 a 4 i és 13è. Encara sense sumar cap punt hi ha el Can Mas, que va perdre 7 a 0 al camp de la Grama.