Ajuda'ns a poder seguir fent la Revista de Ripollet. Oferim un mitjà gratuït però fer informació local no és gratis. Si pots, col·labora.
Gol de penal dels ripolletencs // SB
El passat diumenge, 16 de març, el CF Ripollet va perdre a casa contra l’Escola Esportiva Guineueta CF per 2 a 3.
La primera part es va desenvolupar de forma lenta, sense gaires oportunitats per cap dels dos equips. Això no obstant, els visitants van marcar el primer gol poc abans del descans.
La segona part va ser més animada. Els ripolletencs dominaven el partit, però les ocasions clares de gol no es definien. La Guineueta, en canvi, en va tenir prou a fer un contraatac per marcar el segon gol al minut 62. Seguidament, un penal favorable al CF Ripollet transformat per Quim Cadafalch va permetre als locals acostar-se en el marcador.
Al minut 75, però, els visitants van fer el tercer. Finalment, el resultat va ser de 2 a 3, amb un gol de Carlos Mellado al 79 i apropant un empat que no va arribar. Amb aquest resultat ja són dues derrotes seguides que allunyen els roig-i-negres del grup capdavanter. Cauen fins a la vuitena posició amb 40 punts, a nou de la promoció d’ascens.
L’EFB femení no pot amb el líder
L’Escola de Futbol va perdre 4 a 5 amb el Pubilla Casa, líder de la categoria. Malgrat la derrota mantenen la segona posició a la lliga. Sí va guanyar el passat cap de setmana el CF Ripollet, 0 a 2, al camp del Lourdes. Continuen en vuitena posició.
Aquesta pàgina utilitza galetes ('cookies'). Si continua navegant dóna el seu consentiment i accepta la nostra política de galetes, clica aquí per a més informació.plugin cookies