El FS Ripollet debuta a la 2a Divisió B a Sabadell dissabte davant l’Escola Pia

El primer equip del FS Ripollet obrirà la lliga aquest proper cap de setmana. Ho farà estrenant categoria, milita al grup 3 de la 2a Divisió B, després de l’ascens aconseguit la temporada passada.
La plantilla que dirigirà novament Nico Seoane presenta diverses novetats importants. Fitxatges de qualitat com l’ala Albert Cárdenas, que va jugar al Ribera de Navarra, el pivot Antonio Ortega, que l’any passat va jugar al Potenza Italia i el porter Isaac Picazos, procedent del CN Sabadell. A més compta també amb el jove Carlos Barceló que puja del juvenil.
El passat cap de setmana els ripolletencs van jugar un amistós al Joan Creus davant l’Esplugues i van guanyar per un contundent 7 a 2. El primer partit de lliga serà dissabte a la pista de l’Escola Pia de Sabadell.