Ajuda'ns a poder seguir fent la Revista de Ripollet. Oferim un mitjà gratuït però fer informació local no és gratis. Si pots, col·labora.
Ramon Costa al ple // DR
El Defensor del Ciutadà, Ramon Costa, va presentar al ple en la sessió de març la memòria d’activitats corresponent al 2014. En tot l’any el defensor ha atès 166 consultes i 17 queixes. La majoria de les queixes es referien a actuacions de la Policia Local que generalment s’han de desestimar pel principi de veracitat, però malgrat tot el defensor demana als agents que tinguin “més cura” en les seves actuacions. Costa també assenyala que durant el 2014 “no s’ha millorat la gestió de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà”, han augmentat “les queixes pels retards i esperes” i que la delegació de la gestió de tributs a l’Organisme de Gestió Tributària ha provocat també consultes i queixes per la manca d’informació.
De l’activitat del Defensor durant l’any passat destaquen les quatre actuacions d’ofici. Costa ha demanat un canvi de traçat al carril bici; va presentar al·legacions a l’expedient sobre el reconeixement als alcaldes de la República; també a l’expedient de remodelació del carrer Calvari, i al·legacions a l’ordenança de soroll i vibracions.
Precisament aquestes actuacions d’ofici van ser ben valorades pels regidors que en el seu torn de paraula van tornar a insistir en demanar més visibilitat al servei del Defensor. Va destacar la proposta feta des del COP-CpR i que va ser ben acollida pel propi Costa de fer jornades especials de recollida de queixes i consultes als diferents barris del municipi, per tal d’apropar el servei a tots els ciutadans.
Aquesta pàgina utilitza galetes ('cookies'). Si continua navegant dóna el seu consentiment i accepta la nostra política de galetes, clica aquí per a més informació.plugin cookies