Lucila Pascua torna a la lliga espanyola i jugarà amb el CB Conquero de Huelva

Després d’un any a l’estranger la pívot ripolletenca Lucila Pascua tornarà a les pistes de la lliga femenina espanyola. Ho farà defensant els interessos del CB Conquero, un equip andalús que busca en Lucila experiència i un referent sota cistella.
Per l’equip de Huelva, que enguany es va classificar en la 10a posició a la lliga regular, Lucila és un reforç molt important de cara millorar els seus resultats la temporada 2014-2015. Cal valorar que Lucila ha guanyat aquesta temporada la lliga a Hongria amb el PINKK-Pécsi 424 però que també va guanyar la lliga espanyola al 2013 i la Copa al 2012 amb el Perfumerías Avenida.
La ripolletenca va fer un promig la temporada passada a Hongria de 6,7 punts i 6,7 rebots per partit i amb 31 anys es troba en un gran moment per tal de continuar ampliant el seu currículum, ara amb un nou repte, jugar amb el Conquero.