Acció Fotogràfica rep prop de 180 fotos pel concurs de Festa Major

La Festa Major és un d’aquells esdeveniments que els fotògrafs més gaudeixen. És habitual veure’ls carregats de càmeres i objectius, capturant les millors instantànies de la festa. Per això, Acció Fotogràfica ja fa uns anys que convoca el concurs fotogràfic de Festa Major.
Enguany s’hi han presentat un total de 60 autors, 12 dels quals dins la categoria infantil, amb 173 imatges de la festa. L’entrega de premis es va fer dissabte passat, 17 de setembre, a la sala d’actes del Centre Cultural.
El concurs de Festa Major és un dels primers actes del curs d’Acció Fotogràfica. Durant aquest mes de setembre s’inicien els cursos trimestrals de l’entitat i de cara a l’octubre ja hi ha previstes exposicions, tallers i una sortida fotogràfica amb l’entitat AFOSANTS.
Fotografia: Acció Fotogràfica Ripollet