Els afectats per les preferents convoquen una nova reunió informativa a l’Auditori

Després de l’èxit de la convocatòria de la reunió informativa sobre les participacions preferents del darrer 23 de maig, la plataforma Estafats per les participacions preferents ha tornat a convocar una reunió informativa, per al proper dimecres, 27 de juny. La cita serà al Teatre Auditori, un espai que podrà acollir fins a 350 assistents.
Durant el mes de juny, la plataforma ha anat recollint dubtes, queixes i preguntes al voltant de les participacions preferents. La recollida s’ha fet tant en l’urna que estarà instal·lada al Centre Cultural fins el dia de la xerrada com en les diverses sessions de l’espai d’informació sobre participacions preferents. Així, les consultes més destacades són la possibilitat de recuperar els diners retinguts i la documentació que cal reclamar als bancs per poder reclamar el retorn d’aquests diners.
Tots aquests dubtes i més es resoldran el 27 de juny a les 19h al Teatre Auditori, en una xerrada informativa que tindrà com a convidades a Esther Costa i Montserrat Serrano, ambdues advocades del Col·lectiu Ronda.
Durant la xerrada també està previst articular accions de protesta.