Arrenquen les 36es Festes de la Tardor del Pont Vell amb un cap de setmana complet

Amb l’arribada dels últims dies de setembre, el barri del Pont Vell vesteix els seus carrers de gala per celebrar les seves Festes de la Tardor, una celebració que arriba ja a la seva 36a edició. Com ja és habitual, la celebració s’iniciarà el divendres amb una tronada d’inici de festa, una exhibició de motos i el concert de “Buscando el Duende” i “Camaleón”.
Dissabte i diumenge hi haurà activitats des de primera hora del matí, gràcies com sempre a les entitats locals que s’impliquen amb la festa, com el Club d’Escacs Ripollet, el Centre d’Esplai La Gresca, els Diables i Trabucaires, els Gegants i Ball de Gitanes, Clásicos Ripollet i Rhythm’n’moyo, entre d’altres.
A més, durant ambdós dies es farà la 12a Fira d’art i artesania.
La festa tindrà un component solidari, a més de la jornada de donació de sang dissabte, durant tota la festa es recolliran donacions econòmiques per a la Creu Roja i la campanya “Doneu-li la volta al plat per l’alimentació infantil” amb una guardiola al bar de la comissió.
.
Rentat de cara al Centre Cívic
Les Festes de la Tardor suposen l’estrena de les obres de pintura i manteniment que la Mancomunitat Cerdanyola, Montcada i Ripollet ha fet aquest estiu al Centre Cívic del barri. “Sabem que hem de seguir buscant un espai millor però de moment calia millorar el centre cívic actual”, afirmava l’alcalde, JM Osuna, mentre visitava el resultat de les obres, amb un cost de 12.000€.
.
.
DIVENDRES 23
21h Tronada d’Inici de la Festa al parc Masot
21.15h Exhibició de Motos a Verge de Montserrat
21.30h Concert amb ‘Buscando el Duende’ i ‘Camaleón’ a l’envelat
.
DISSABTE 24
Tot el dia – XII Fira d’art i artesania
9.30h V Obert de partides ràpides a Nostra Senyora dels Àngels
10h Exhibició canina al parc Massot
10h Jornada Donació de Sang
11h Taller de circ
12h Espectacle Familiar de màgia a l’envelat
17.30h Gimcana fotogràfica
18.30h Cantada d’Havaneres amb el grup L’Espingari a l’envelat
21.30h Correfoc
22.30h Castell de Focs artificials
23h Ball de nit amb l’orquestra Aquarium a l’envelat
.
DIUMENGE 25
Tot el dia – XII Fira d’art i artesania
9h Despertada dels Trabucaires
10h Xocolatada amb coca Nostra Senyora dels Àngels
10h Cercavila de cultura popular amb el Poll Foll, la Martineta, el Drac de Diables de Cerdanyola, els Gegants de Ripollet, la banda de tambors de la Casa de Aragon de Cerdanyola i el Ball de Gitanes de Ripollet. Plantada a la Plaça Emma Maleras
10.30h Marxa ciclista
11h IV Exposició de vehicles antics al parc Maria Regordosa
11.30h Botifarrada al col·legi Tiana
13h Batucada amb Rhytm’n’Moyo
14h Dinem Junts al carrer (tiquets a 7 euros al bar de la comissió de Festes)
16.30h Juguem al Bingo
20h Concert d’Ona Osuna i cloenda de les Festes
.
.