Carlos Sánchez debuta amb la selecció espanyola

Un jove ripolletenc comença a despuntar en el futbol. El seu nom és Carlos Sánchez. El jugador del Cadet B de l’Espanyol va disputar amb la selecció espanyola sub-15 el Torneig Desenvolupament UEFA a Portugal el passat mes de novembre. L’equip entrenat per Julen Guerrero va quedar tercer del torneig i Sánchez va poder gaudir de minuts en la majoria de partits. La Revista de Ripollet hem parlat amb el seu entrenador al club barceloní, Pol Josep Garcia, per conèixer millor aquest jove futbolista:
RdR: Et va sorprendre que convoquessin al Carlos?
P.J.G: No. És relativament normal que els nostres jugadors vagin convocats i ell té unes condicions que li permeten estar a un gran nivell.
RdR: Vas seguir el torneig?
P.J.G: No, però sí que vaig tenir el contacte diari amb ell. Va quedar content del seu rendiment. Va començar un pèl nerviós, és normal pel context, però es va acomodar ràpid.
RdR: Quin rol juga a l’equip?
P.J.G: Juga de lateral dret. Té unes bones condicions físiques, està més desenvolupat que altres companys. Això li permet ser ràpid i fort i aportar en atac i defensa. A més és molt competitiu i en ell és un aspecte positiu. El camí és llarg però té bones condicions per arribar lluny, nosaltres l’ajudarem.