El Club Handbol Ripollet cau fins la 8a posició després d’una ajustada derrota

Derrota molt ajustada pel Club Handbol Ripollet. Els ripolletencs van rebre diumenge passat al Pavelló Joan Creus al Sant Martí Adrianenc, un equip que va lluitar fins al final per fer-se amb la victòria. Malgrat que el partit va ser molt ajustat, finalment els de Barcelona van aconseguir guanyar per un molt ajustat 28 a 29.
Amb aquesta derrota, la segona consecutiva, el Handbol Ripollet cau fins a la vuitena posició, amb 12 punts. Els locals hauran de treballar per recuperar la setena posició i seguir pujant a la classificació. El rival més proper dels ripolletencs és el Fornells, que es troba en setena posició amb 13 punts. A la propera jornada, els locals visitaran el camp del Gavà, que actualment es troba a la 11a posició amb 10 punts.
A la part més alta de la classificació està el Sant Joan Despí, primera posició amb 28 punts, el Sant Andreu de la Barca, segona posició amb 25 punts i el Bordils, tercera posició amb 22 punts.