El comerç local canvia d’etapa i presenta una nova imatge i nova denominació
La Unió de Botiguers de Ripollet ha encetat una nova etapa i ho ha fet amb un canvi radical. L’associació ha fet un canvi d’imatge amb un nou logo que respon al també canvi de nom. A partir d’ara la Unió de Botiguers passa a denominar-se Unió de Comerciants de Ripollet (UCR), un nom que busca ser “més inclusiu per agrupar totes les activitats econòmiques”, tal i com va explicar Sergi Samper, president de la Unió de Comerciants, el passat dimecres 21 en l’acte de presentació on hi van assistir diversos comerciants locals, així com també membres d’entitats i representants de la PIMEC i de l’Ajuntament de Ripollet.
El nou logo de l’entitat, que ha estat dissenyat per l’estudi local l’Ariadna, està acompanyat per la marca “+ que comerç”, ja que com va explicar Samper, l’entitat és una suma d’activitats econòmiques, tant botiguers com serveis i professionals, “volem que totes les activitats se sentin representades”. A més, Samper va afegir que la UCR és més que comerç perquè “donem vida a la nostra ciutat” i és “un eix vertebrador de la societat” i col·labora amb el “desenvolupament de la societat de Ripollet”.
A la presentació també hi van participar Leo Fernández, de l’Ariadna, que va explicar com és el nou logo i la regidora de Comerç, Pilar Castillejo. La regidora va destacar que “estem començant una nova etapa de dinamització de la Unió de Comerciants” i que els canvis són “un impuls al teixit comercial local”.
.
Torna la nit de tapes al Mercat
Després de l’exit que va tenir la nit de tapes al Mercat Municipal al novembre de l’any passat, aquest dissabte 1 d’octubre es repetirà l’activitat. A partir de les 20h diferents parades del mercat vendran tapes elaborades amb els productes que venen normalment. A banda d’això, la UCR s’ha sumat a l’activitat per celebrar la Nit del Comerç Local a la Rambla Sant Esteve. Els comerciants locals instal·laran els seus estands amb productes a la venda, informació sobre serveis i promocions diverses.
.