El Futbol Sala lluita de valent però perd a casa contra un rival directe

El Jo&ma e Hijos Futbol Sala Ripollet va perdre una bona oportunitat d’escalar posicions en la taula classificatòria i aconseguir tres valuosos punts per la permanència. Els homes d’Oruj van lluitar per aconseguir la victòria però no van aprofitar les seves oportunitats, cosa que sí que va fer La Unión (3-5). Els colomencs van arribar al Joan Creus dos punts per sobre dels ripolletencs i van marxar obrint la bretxa de punts l’equip local.
El primer gol visitant va arribar a la contra al minut set. Tres després el segon. Aquest gol va espavilar al Ripollet però una expulsió va propiciar el tercer gol visitant. Abans d’arribar al descans va caure el primer gol local, obra de Daniel Portillo. A la represa el Ripollet va intentar remuntar i va aconseguir dos gols més però els colomencs van respondre amb el mateix nombre de gols.
El pròxim partit és clau per aconseguir la salvació. Jugaran a casa d’un altre rival directe, el Pallejà, que marxa penúltim a cinc punts dels ripolletencs.