El llibre il·lustrat ‘El Petit Ripollet’ ja es pot trobar a les llibreries locals

A principis del mes de febrer, els ripolletencs David Fontanals i Javi García (JaviGaar) van impulsar una campanya de micromecenatge.
L’objectiu era aconseguir finançament per dur a impremta un llibre il·lustrat sobre Ripollet.
Al març es tancava la campanya amb 159 mecenes que van aportar 4.740 euros, ‘El Petit Ripollet’ seria una realitat. El llibre estava previst que sortís per Sant Jordi, però arran del confinament la data de publicació es va haver de posposar.
Gairebé dos mesos després de Sant Jordi, el llibre ja ha pogut veure la llum i ja es pot trobar a La Petite Librairie i la Papereria Quatre. Els autors també han posat a disposició un correu electrònic on demanar-lo: elpetitripollet@gmail.com.
A més, els 159 mecenes que van col·laborar en el finançament del llibre ja estan rebent els seus llibres i altres recompenses a casa. Segons expliquen els autors, el llibre esdevé un llistat d’espais del municipi que són referents per als veïns com Cal Teixell, l’Escola Clavé, la Plaça Pere Quart o la Torre de l’Argentera, entre d’altres. Al seu canal d’Instagram @elpetitripollet, els autors publiquen cada dijous una petita píndola.
Fotografia: Xarxes socials de El Petit Ripollet