El ple demana poder gestionar una part dels fons europeus per la recuperació

De forma unànime tots els grups del ple municipal van aprovar una moció presentada per Ciutadans a través de la qual s’insta al govern espanyol perquè “permeti a les administracions locals disposar directament d’un mínim del 10% dels Fons de Recuperació procedents de la UE”.
També es va aprovar la moció de Decidim en contra del Quart Cinturó. Va donar suport Eugeni Montanuy, es va abstenir SOM i van votar en contra Ciutadans i el PSC que consideren que aquesta infraestructura ajudaria a descongestionar el trànsit a les vies actuals.
En canvi, no va prosperar la moció presentada pel PSC en defensa dels Mossos davant els aldarulls viscuts darrerament. Van votar a favor d’un text de condemna i rebuig “sense matisos els fets violents produïts” tots els grups excepte Decidim i el regidor no adscrit Eugeni Montanuy. Els primers van titllar la moció de “tramposa”, “perquè no busca la defensa del cos sinó un atac a la gestió feta” i ho fa sense recordar les víctimes ni tenir en compte el context.