El PSC presenta a companys de la Federació el grup Homes Igualitaris

La seu del PSC de Ripollet va acollir el passat dijous 10 la presentació del grup ‘Homes igualitaris’, una nova plataforma dins el partit que vol “sumar als homes a la lluita feminista”. En l’acte van participar regidors i membres del partit de tota la comarca destacant el primer secretari de Ripollet, Lluís Tirado; el de Montcada, Bartolomé Egea, i els alcaldes de Cerdanyola, Carlos Cordón; Badia, Eva Menos, i Barberà, Xavier Garcés.
Es va explicar que la plataforma ha de ser una eina perquè “els homes ens acompanyin en la lluita”, en paraules de la regidora Eva Herrera i també un espai per “fomentar les noves masculinitats”, va dir la regidora sabadellenca Sonia Sada. A més de presentació l’acte va esdevenir un fòrum sobre com els socialistes entenen el feminisme. Es va repetir que “socialisme és feminisme” i es va debatre sobre la conscienciació dels joves, la paritat en els càrrecs o la conciliació.
També, com a bon acte de partit, es va transmetre la idea que “ningú ens ha de donar lliçons” i menys “l’esquerra excloent” amb al·lusions a Podemos, la CUP i els governs del canvi “que han estat deserts” i es va assenyalar el perill de l’extrema dreta i el seu blanquejament per part del PP.