El Síndic de Greuges va atendre al 2015 42 queixes i 57 consultes a Ripollet
El Síndic de Greuges ha donat a conèixer el seu Informe Anual del 2015 que recull les 23.130 actuacions fetes arreu de Catalunya, 1.905 d’elles al Vallès Occidental. Aquestes xifres suposen un augment del 9,9% de les queixes rebudes respecte l’any anterior i manté una tendència de creixement continu. Per matèries segueixen sent les polítiques socials i el consum les que generen més queixes i consultes. I pel que fa al compliment de les resolucions el Síndic considera que el 98,4% han estat acceptades total o parcialment i el temps de solució de les queixes s’ha reduit fins als 132 dies de mitjana.
En el resum d’actuacions a la comarca el Síndic recull que va atendre 42 queixes i 57 consultes del nostre municipi i destaca una queixa feta contra l’Ajuntament de Ripollet per la manca d’adaptació sonora dels semàfors, una mesura que es pren per facilitar el pas a les persones invidents. Segons la informació facilitada pel Síndic el consistori va respondre a la queixa explicant l’adaptació feta al 2014 a un semàfor a la Rambla i el projecte d’adaptar un altre durant el 2015.