Els Reis Mags visiten el municipi dissabte amb una gran cavalcada

Els Reis Mags tornen al municipi dissabte, 5 de gener, per recórrer els carrers del poble a la tradicional cavalcada. Ses Majestats arribaran sobre les 17.30h a la carretera de l’Estació, al Barri del Pont Vell. Tot seguit, s’acompanyarà la comitiva reial fins al parc del Riu Ripoll, al costat de l’Ajuntament, on a les 18h els Reis Mags recolliran les claus de totes les cases, entregades per l’alcalde i pels infants guanyadors del concurs “El nostre somni de Nadal”.
Mitja hora després, a les 18.30h es donarà el tret d’inici a la cavalcada dels Reis Mags, que començarà al carrer Balmes. El recorregut serà el mateix de cada any i la comitiva seguirà pels carrers Sant Jaume, València, Rambla Sant Jordi, Rambla Sant Esteve, Rambla dels Pinetons i finalitzarà a l’Avinguda de Maria Torras.
Els Reis Mags i els seus acompanyants repartiran enguany més de 1.600 kg de caramels sense gluten, tot passejant-se pel municipi amb 6 carrosses dedicades a personatges infantils. Un any més, el gimnàs Diver-Fit dinamitzarà la cavalcada amb les seves coreografies.
Tot plegat per preparar la nit en la qual en Melcior, en Gaspar i en Baltasar visitaran les cases per deixar algun present.
Els Reis Mags, però, ja van visitar el municipi per recollir les cartes dels infants en dues ocasions, el diumenge 30 de desembre a la Plaça Pere Quart i el dimecres 2 de gener a la Ctra. de l’Estació. En la primera recollida, van venir a portar la carta 960 infants i a la segona, 326.
Com cada any, l’entitat Ripollet Costums i Tradicions és l’encarregada de portar als Tres Reis Mags.
