Els usuaris de la Biblioteca es mostren satisfets i valoren molt bé l’equipament

Els usuaris posen un notable a la Biblioteca de Ripollet, un 8,1 sobre 10. És la qualificació global obtinguda en l’enquesta de satisfacció que cada quatre anys realitza la Diputació de Barcelona. Un estudi realitzat a través de 400 entrevistes telefòniques realitzades entre el 20 de febrer i el 20 de març a usuaris majors de 14 anys que han visitat l’equipament el darrer any. Una gran valoració que millora el 7,9 obtingut en 2008 i que manté la bona percepció que els ripolletencs tenen de la biblioteca. Entre els diversos aspectes assenyalats en l’enquesta destaca que els usuaris fan una bona valoració de la neteja, un 8,6 o el tracte personal, un 8,5. També valoren el fons bibliogràfic, la zona infantil i el servei de préstec. Es constata també l’alt coneixement ciutadà que tenen les activitats organitzades des de l’equipament i com assenyala la directora, Roser Pecanins, “el bon envelliment de l’edifici, la valoració que fan els usuaris només ha perdut dues dècimes respecte l’enquesta del 2008”.
Des del govern i el PMC valoren amb molta satisfacció els resultats obtinguts i des de la Biblioteca destaquen la importància de la informació obtinguda per tal de mantenir el nivell de satisfacció i millorar un servei que els darrers anys s’està adaptant a les noves realitats, per exemple l’augment del nombre d’usos per oci respecte aquells que hi van per estudiar.