Els veïns posen bona nota al servei d’aigua en una enquesta de Sorea

L’empresa que gestiona el servei d’aigua, SOREA, ha donat a conèixer els resultats d’una enquesta realitzada de forma telèfonica entre l’agost i l’octubre de l’any passat a una mostra de 100 veïns del municipi. Els enquestats valoren amb un 7,3 la seva satisfacció amb el servei. Una nota mig punt per sobre de la que obtenia al 2017. També augmenta la xifra de persones que, en cas de poder escollir, continuarien amb la mateixa empresa. Ara arriba al 62% i en 2017 era del 55%. Destaca que els enquestats valoren amb un 7,34 la qualitat de l’aigua però baixa el percentatge dels que beuen aigua de l’aixeta que passa del 62% al 2015 al 52% en 2018. Segons l’empresa aquest 52% suposa que Ripollet és el segon municipi dels que gestionen on més gent beu aigua de l’aixeta. Els enquestats valoren amb un 8,9 la continuitat del subministrament, amb un 7,12 la claredat de la factura i amb un 5,10 el preu. A més també posen un 8,05 al servei d’aigua en general, una xifra superior a la de serveis com la llum (7,37) però també la recollida d’escombraries (6,89), la neteja dels carrers (5,74) i el manteniment de parcs i jardins (5,68).
.