Estela Rodríguez, cantant a Eufòria, serà la pregonera de la Festa Major

La participant al concurs de TVC farà el pregó i cantarà un parell de cançons
De cantar tímidament a casa, sola a l’habitació, a fer-ho en un Palau Sant Jordi ple durant el concert d’Eufòria. Aquest és el canvi, brusc i inesperat, que ha viscut la ripolletenca Estela Rodríguez aquest any. La seva participació al concurs de Televisió de Catalunya (TVC) Eufòria l’ha donat l’empenta que necessitava per intentar dedicar-se professionalment a la música. Veu i condicions no li falten, ho ha demostrat en el seu pas per un dels programes televisius de més èxit de la temporada, i ganes i il·lusió per aprendre i emprendre el nou camí tampoc. Al setembre començarà a estudiar música “ara canto però no se com ho faig ni que faig, vull aprendre a cantar”, explica l’Estela a qui li agradaria “fer carrera com a cantant en solitari”.
Abans de començar aquesta nova etapa a la seva vida serà la pregonera de la Festa Major i li fa “molta il·lusió”, “estic molt agraïda de poder obrir la Festa Major, una celebració que els joves de Ripollet esperem durant tot l’any”, va explicar ahir en la presentació. “Em posa molt nerviosa, més que el Sant Jordi perquè al pregó hi haurà molta gent que em coneix”, va afegir l’Estela, que des dels tres anys viu a Ripollet i que en fa gala de la seva procedència. Va confesar que mai ha estat en un pregó de Festa Major però que mai es perdia les festes, “per mí la Festa Major és el retrobament amb els amics”, “recordo que sempre els hi deia als meus pares que haviem de tornar de les vacances per estar aquí durant la Festa Major”, “l’acte que més m’agrada és el confetti”.

Una carrera musical començada per la teulada
L’Estela, que va estudiar estètica i perruqueria i abans d’entrar al programa treballava de xarcutera en un supermercat, és ara una altra. “He guanyat confiança en mi mateixa, ara se que puc i vull dedicar-me a la música”, explica. El pas pel concurs televisiu “ha estat dur”, “sense el suport de la meva família i amics no ho hagués pogut fer” i és conscient que ha començat la seva carrera musical d’una manera molt especial, “he començat per la teulada, cantant en un Sant Jordi. Ara vull començar a construir per baix”.
Així que quan el divendres 26 d’agost pugi a l’escenari de la Plaça del Molí per fer el pregó de la Festa Major veurem a la jove veïna i també a l’artista. A més de dirigir unes paraules per estrenar la celebració també interpretarà un parell de cançons, encara sorpresa.