Exhibicions de dansa, patinatge i arts marcials al Festival Salvem la Revista

Aquest diumenge 15 de gener el pavelló Joan Creus acollirà una mostra de solidaritat. La de les entitats i la dels espectadors d’una gran festa en benefici de la Revista de Ripollet. L’Associació Ràdio Ripollet, entitat sense ànim de lucre que edita la Revista de Ripollet, ha organitzat un festival amb dansa, patinatge i arts marcials que comptarà amb la participació desinteressada de sis entitats locals, el suport de l’Ajuntament de Ripollet i estarà presentat per Àngel Esteve i Jordi Allepuz.
El festival començarà a les 17h amb una exhibició de patinatge a càrrec d’alguns dels esportistes més destacats del Club Patinatge Artístic Ripollet com ara els sèniors Kilian Gomis (subcampió de la Copa d’Europa), Clàudia Aguado (3a d’Europa) i Carla Escrich (3a del món), la júnior Elna Francès (3a a la Copa del Món) i les juvenils Àfrica Valiente (campiona d’Europa), Elna Francès (bronze a la Copa del Món) i Ona Gàmiz (subcampiona d’Espanya).
Després hi haurà exhibicions de dansa i hip hop amb diversos grups de ball del Diver Fit, el gimnàs Galí i el Bunkay. I també es podrà gaudir amb acrobàcies, moviments i exercicis espectaculars que sorprendran al públic, una mostra de karate, taekwondo i altres com Iaido & Batto-Do a càrrec del Gali, Yoshikan Dojo i Toham.
Entrades amb premi i Fila 0
L’entrada al Festival té un preu de 5€ i tots els diners reacptats es destinaran a finançar el projecte de la Revista de Ripollet. Es poden comprar de manera anticipada a la redacció de la Revista de Ripollet (C/ del Sol, 35 1r pis) i el mateix dia del festival al pavelló.
Tots els espectadors participaran, amb el número de l’entrada, en el sorteig d’un cap de setmana per a dues persones i dues subscripcions a la Revista de Ripollet.
A més per a les persones que vulguin col·laborar però no puguin anar a veure el Festival s’ha habilitat una Fila 0 solidària a través del Bizzum 608.52.44.13 indicant ‘Festival’.