Jornada solidària del Bàsquet per ajudar a l’Hospital Sant Joan de Déu

Sota el nom ‘Encistellem per vosaltres’ l’entitat va recaptar fons
Els jugadors del Club Bàsquet Ripollet van gaudir d’una jornada festiva a l’hora que solidària al Joan Creus. L’entitat va vendre polseres per tal de recaptar fons per la investigació sobre el càncer infantil que fa l’Hospital Sant Joan de Déu.
Els integrants del club van participar en diferents activitats relacionades amb el seu esport com una trobada d’escoletes, un concurs de triples i partits d’equips horitzontals amb barreja de diferents categories.
La jornada, anomenada ‘Encistellem per vosaltres’, va comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament i de l’Aspadi, justament jugadors de l’entitat es van barrejar en un partit amb integrants del club.
Els sèniors ja coneixen rivals
El sènior femení arrenca la fase d’ascens el dissabte al Barneda a les 19h enfront del Viladecans. Els altres rivals seran el Quart i el JAC Sants. El masculí començarà amb el JAC Sants i també s’enfrontaran al Sant Adrià i Escolapis de Sarrià.
Fotografia: Pablo Hernández