La Careta Teatre inicia un cicle de tallers sobre el món del circ durant el mes d’abril

La Careta Teatre prepara nous tallers relacionats amb el món del circ el proper mes d’abril. Es tracta d’un cicle de tallers on els participants podran aprendre diverses disciplines del circ com els malabars, el clown o el mim, entre d’altres.
El cicle es dividirà en dos grups de tallers, impartits per “Vanessita la del Tigre”. D’una banda hi haurà el taller “Iniciació al món dels malabars” i de l’altra, “Iniciació al món del clown”.
Ambdós tallers tindran una durada de dues setmanes, amb una sessió de dues hores cada setmana, i tindran un preu de 10 euros cadascun (amb material inclòs) o 18 euros tots dos.
Els tallers s’impartiran al Centre Cultural els dimecres i dijous de 17.30 a 19.30h pels grups infantils (dels 6 als 15 anys) i els dissabtes de 17.30h a 19.30h pels grups d’adults. Per a més informació o inscripcions cal trucar al telèfon 658 79 53 63.