La Creu Roja presenta la memòria 2021, un any en lluita contra la pobresa

La Creu Roja Cerdanyola-Ripollet-Montcada va celebrar el passat dimarts 4 d’octubre la trobada anual amb els voluntaris, una activitat que va comptar amb la presentació de les dades de 2021.
Un any especial per a l’entitat social, doncs la seva secció local va celebrar el seu centenari, però que alhora ha estat complicat perquè s’han hagut d’incrementar els recursos per lluitar contra la pobresa i la desigualtat social.
En tot l’any s’han atès 4.521 persones en diferents àmbits i l’entitat ha destinat 800.763 euros a diferents ajudes, formacions i accions de cooperació. Segons explica la Creu Roja, enguany també s’ha incrementat les accions sobre la gent gran “per minimitzar l’aïllament i la manca de recursos previs a l’aparició de la pandèmia”.