La delegada de la Generalitat, Pilar Diaz, visita els accessos al municipi
L’alcalde, Luís Tirado, i els tinents d’alcalde Roger Bayó, Manuel Martínez, Eva Herrera i Sonia Martín van rebre el passat dimecres a la delegada de la Generalitat a Barcelona, Pilar Díaz.
En la reunió els representants locals van presentar a Díaz alguns dels temes pendents que la Generalitat manté sense resoldre amb el municipi com el finançament de la residència per a la gent gran o la construcció de l’edifici de secundària de l’institut escola El Martinet.
També es va parlar d’infraestructures i dels accessos al municipi. Van plantejar la necessitat de trobar una solució a l’impacte del pas de la C-58, l’arranjament de la passarel·la de vianants i el pont del carrer de Tarragona. I igual que es va fer l’any passat amb el seu antecessor al càrrec, Joan Borràs, l’alcalde i els regidors van acompanyar a la delegada a conèixer de primera mà la passarel·la de vianants, el barri del Pont Vell i el carrer Tarragona per tal de mostrar les dificultats d’accès que presenten els dos ponts i la necessitat d’una millora.
Fotografia: Generalitat de Catalunya
