La jugatecambiental torna a la tardor amb més activitats al Parc dels Pinetons

Després de l’edició de primavera, l’Ajuntament de Ripollet, l’Àrea Metropolitana de Barcelona i l’Associació Ripollet Natura tornen a endegar una nova entrega de la Jugatecambiental del Parc dels Pinetons, que funcionarà durant els mesos de tardor. Així doncs, la primera activitat serà el diumenge, 20 de setembre. Serà una activitat que sota el nom “Hi havia una vegada el Parc dels Pinetons…”, s’oferiran jocs en família d’11 a 13.30h. Com que es tracta de l’inici de la temporada, serà una activitat de participació lliure i no caldrà cap inscripció prèvia.
