La Revista de Ripollet és el mitjà de comunicació local més seguit
Ho constaten les enquestes incloses al primer Pla Local de Comunicació fet per l’Ajuntament
El ple d’octubre va aprovar per unanimitat el primer Pla de comunicació de l’Ajuntament. Es tracta del document que ha de marcar les línies de la comunicació institucional.
Durant la seva elaboració es van fer dues enquestes per conèixer quins canals utilitzaven els treballadors municipals i la ciutadania per informar-se de les notícies de l’Ajuntament.
Entre els 106 treballadors municipals que van participar el canal més utilitzat és la pròpia web municipal amb un 66%. La segona opció és la Revista de Ripollet, un 20,7%, que supera molt àmpliament a la resta dels mitjans de comunicació locals: La Llana (5,6%), Ripollet Ràdio (1,88%) i Ripollet al Dia (0,95%).
L’enquesta a la població en general va ser més petita i només la van respondre 67 persones. D’ella es desprèn que la majoria dels enquestats “combinen habitualment un canal en paper i un digital”. Segons els resultats obtinguts el canal més utilitzat per seguir la informació de l’acció del govern són les xarxes socials institucionals (74,6%). Entre els mitjans de comunicació torna a ser la Revista de Ripollet el més seguit amb un 40,29%, molt per sobre de La Llana (16,41%), Ripollet Ràdio (2,98%) i Ripollet al Dia (2,98%) i inclús que la web municipal (16,41%).