La UBR tanca una campanya de Nadal rodona donant 2.481 euros a Apadir
“Era una idea molt trencadora” i “ha costat d’explicar als clients” però “estem molt satisfets i contents de com s’ha desenvolupat”, així explicava el president de la Unió de Botiguers, Sergi Samper la valoració que l’entitat fa de la campanya solidària de Nadal.
Durant aquestes festes els comerços associats en comptes de repartir butlletes han venut polseres per “donar el premi als més necessitats”, comenta Samper “sí hi havia premi i ha estat per nens que ho necessiten i s’ho mereixen”. Un premi que ha estat doble gràcies a una campanya rodona. L’entitat va comprar les polseres a Aspasur, de manera que va donar a l’entitat 1.600 euros. Les ha venut entre els clients i el passat dissabte va lliurar els diners recaptats, 2.481 euros, a l’entitat Aspadi. A més dels diners també li han fet lliurament de les polseres que els hi han quedat per tal que Aspadi les pugui seguir venent i obtenint així més recursos.
“Estem molt contents”, explica Samper “perquè ha estat molt ben acollida i també ha aconseguit dinamitzar el comerç perquè hi havia veïns que venien a les botigues a buscar les polseres”.
Més enllà del propi donatiu la campanya suposava trencar amb el tradicional sorteig de Nadal i permetia teixir relacions entre entitats. Des d’Aspadi es van mostrar molt agraïts pel donatiu, “ens ajudarà a finançar les activitats amb els nois, per nosaltres és una quantitat molt important”.
A l’acte de lliurament els representants de les entitats van estar acompanyats per regidors del govern i l’alcalde que també es van mostrar molt satisfets amb aquest nou model de campanya de Nadal.
.
.