La vinya i el vi, protagonistes de les Jornades Europees del Patrimoni

El Centre d’Interpretació del Patrimoni (CIP) Molí d’en Rata se suma un any més a les Jornades Europees del Patrimoni, que se celebraran aquest cap de setmana. Per fer-ho, l’equipament ha preparat tot un seguit d’activitats que giraran entorn de la vinya i el vi, aprofitant que durant el mes de setembre es va inaugurar l’exposició “Al Vallès, som gent de vinya!”.
El programa compta amb activitats tan diverses com les portes obertes, visites guiades, tallers de pintura i astronomia, relats eròtics o dansa, però cal destacar la visita guiada que es farà diumenge al Celler Cooperatiu, recentment adquirit per l’Ajuntament després de la dissolució de la cooperativa.
Les activitats seran gratuïtes però caldrà reservar entrades per al taller d’astronomia i pintura, la lectura de relats, l’espectacle de dansa i a la visita guiada a l’exposició de diumenge. Per fer-ho només cal enviar un correu electrònic a reserves.molidenrata@ripollet.cat o bé trucar al 935 946 057.
Programa de les Jornades de Patrimoni
DIVENDRES 7 D’OCTUBRE
19 a 22h, al CIP
Portes obertes a l’exposició “Al Vallès, som gent de vinya!”
21h, al CIP
Astronomia, pintura amb vi i tast
DISSABTE 8 D’OCTUBRE
11 a 14h i 17 a 20h, al CIP i al Molí d’en Rata
Portes obertes
19.30h, al CIP
Lectura de relats eròtics i tast de vi
21h, al Celler Cooperatiu
“D.O.”: Espectacle de dansa i teatre amb degustació de vins
DIUMENGE 9 D’OCTUBRE
11 a 14h, al CIP i al Molí d’en Rata
Portes obertes
11h, al Molí d’en Rata
Visita guiada
11 a 13h, al Celler Cooperatiu
Visita guiada
12.30h, al CIP Molí d’en Rata
Visita guiada a l’exposició