L’AECC se ‘suma al rosa’ pel càncer de mama amb una masterclass de zumba

La secció local de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) se suma un any més a la campanya “Suma’t al rosa” que l’entitat impulsa per commemorar el Dia Mundial Contra el Càncer de Mama i recaptar fons per a la lluita contra aquesta malaltia.
El diumenge, 17 d’octubre, els gimnasos Bunkay, Duo Fitness i Diverfit, faran una masterclass de zumba per a tothom que hi vulgui participar. Serà a les 11h al pati del Centre Cultural amb un donatiu de 5 euros per persona. Paral·lelament, la junta local de l’AECC instal·larà una parada durant tot el matí per donar informació sobre el càncer de mama i vendre objectes solidaris.
El Dia Mundial Contra el Càncer de Mama se celebra oficialment el 19 d’octubre i per això el mateix dimarts 19 els paradistes del Mercat Municipal donaran visibilitat a la jornada vestint samarretes i llaços de color rosa.
La recaptació de fons es donarà íntegrament a la lluita contra el càncer de mama. Un tipus de càncer que, segons dades de la mateixa Associació, va afectar durant l’any 2019 a 33.307 dones a Espanya.