L’Agrupació de Pessebristes recorda els 35 anys de la seva exposició de pessebres

L’Agrupació de Pessebristes de Ripollet va inaugurar diumenge passat, 14 de desembre, la 35a edició de la seva Exposició de Pessebres, que es podrà veure a la seu dels Pessebristes (carrer Afores, 14) fins el proper 18 de gener.
La inauguració va comptar amb Pere Padró, president de l’agrupació; Juan Parralejo, alcalde de Ripollet; el mossèn Josep Gassó; i Albert Català, president de la Federació de Pessebristes de Catalunya. Un cop acabats els parlaments, la Societat Coral El Vallès va fer una cantada de nadales a la porta de la seu de l’Agrupació de Pessebristes, que aplegava una cinquantena de persones. Finalitzada l’actuació es va fer la benedicció dels pessebres i es va donar per oberta la 35a exposició, que a banda dels pessebres també compta amb uns plafons sobre els 35 anys de la mostra.
L’Agrupació de Pessebristes manté obertes també les inscripcions pel 30è concurs local de pessebres domèstics fins el 26 de desembre. Una iniciativa que busca mantenir la tradició.