L’alcalde atendrà personalment queixes i propostes dels veïns un cop al mes
A partir d’ara qualsevol veí del municipi podrà gaudir, de forma reglada, d’una entrevista personal amb l’alcalde. Seran el tercer dijous de cada mes, en horari de matí (de 9 a 12h) i tarda (de 17.30 a 19h), a l’OAC, amb cita prèvia i d’una durada de quinze minuts. Ja es pot demanar cita mitjançant la web municipal i les primeres trobades seran el dijous 18 de gener.
L’alcalde, Luís Tirado, ha explicat avui en la presentació d’aquest nou servei que l’objectiu és “anar més enllà” dels canals de contacte que hi havia fins ara per “apropar la figura de l’alcalde” i que li fa “especial il·lusió” perquè el que li preocupa als veïns també li preocupa a ell.
Si s’omplen totes les cites arribarà a trobar-se amb 200 persones cada any mitjançant aquesta atenció que està reservada als veïns a títol personal i que s’ha batejat com ‘L’alcalde respon’. Espera que li facin arribar queixes, propostes o suggeriments que ell traslladarà després al departament o l’àrea competent, si s’escau. “Hem volgut que sigui jo mateix qui faci les atencions com a màxim exponent de l’administració i qui millor pot centralitzar-ho tot i fer seguiment, pensem que és la figura ideal”, ha explicat.