L’entitat Entretots presenta un nou programa de tallers inclusius

Van arribar al Vallès Occidental l’octubre de 2018 i van establir la seu al nostre municipi. Des de llavors l’entitat Entretots, dedicada a l’atenció de la discapacitat, s’ha afegit a la Taula de la Diversitat Funcional i ha organitzat diverses activitats entre les quals destaca la posada en marxa d’un programa de ràdio a l’emissora local i la interessant sessió sobre la polio que van oferir a finals de 2018.
Ara volen donar un pas més. Volen enfortir la relació amb l’Ajuntament a través de convenis que els permetin desenvolupar, per exemple, cursos d’educació en valors a les escoles, volen apropar-se més als 2.500 veïns que tenen alguna discapacitat i sobretot volen fomentar les capacitats amb tallers i taules de debat.
Cap al mes de març volen posar en marxa tallers, oberts a tota la ciutadania, de ioga adaptat, intel·ligència emocional i llengua de signes. Els interessats en participar cal que contactin amb l’entitat a través del correu info@entretots.org. També tenen previst organitzar una taula de debat sobre accessibilitat i transport. Un nou programa d’activitats que aplega la vessant reivindicativa, “cal seguir lluitant perquè s’acompleixi la legislació” i el foment d’activitats inclusives, “ens sembla molt interessant poder oferir nocions bàsiques de llengua de signes per facilitar la comunicació o el ioga adaptat, perquè ofereix molts beneficis”, va apuntar Albert Castro, vicepresident de l’entitat.