Les autores Beatriz Fernández i Luci Nevado presenten els seus llibres

El degoteig de presentacions de llibres de cara a Sant Jordi és constant. Després de conèixer les novetats de Miquel Estapé i Xènia Josa, toca el torn de Luci Nevado i Beatriz Fernández.
Nevado ha publicat recentment “La Parra”, un llibre curt però fresc que explica les vivències i sensacions d’una nena i el seu entorn familiar. La presentació serà aquest dissabte, 9 d’abril, a les 11h a la Biblioteca Municipal.
La ripolletenca Beatriz Fernández farà el mateix amb el seu llibre, “La vida de Eva”, el dimecres 20 d’abril. En un acte organitzat per l’entitat a la qual pertany Fernández, Racons per Gaudir, l’autora parlarà de la seva original novel·la. L’acte serà a la sala d’actes del Centre Cultural a partir de les 18h.