L’escola Pinetons acull una xerrada de l’ONG Proactiva Open Arms

L’AFA de l’institut escola Pinetons organitza aquest divendres 6 a les 17h una xerrada sota el títol ‘Al rescat de l’esperança i dignitat dels refugiats’. Es tracta d’una sessió oberta a tota la ciutadania que anirà a càrrec d’un voluntari de l’ONG Proactiva Open Arms. L’objectiu és donar a conèixer el treball que aquesta organització realitza en suport a les persones que intenten arribar a Europa fugint de conflictes bèl·lics, persecució o pobresa.
L’entrada serà lliure però hi haurà una guardiola per recollir aportacions econòmiques voluntàries que es destinaran íntegrament al suport a la tasca que realitza Open Arms.
La proposta no podia ser més adient. Coincideix amb un nou episodi de maltracte als migrants a la frontera entre Grècia i Túrquia i amb la campanya de l’ONG per aconseguir un nou vaixell.