Lídia Rico i Mireia Peretó es pengen el bronze al campionat d’Espanya juvenil

Antequera acull aquesta setmana els campionats d’Espanya de tenis taula en les diverses categories. En els primers dies de competició ja s’han donat els primers èxits locals.
En l’absolut l’olímpica ripolletenca de l’UCAM Cartagena, Sara Ramírez, ha sumat dues noves medalles al seu impressionant palmarès. El cap de setmana es va proclamar campiona de dobles fent parella amb Raquel Bonilla i va ser bronze a la competició individual.
El CTT Ripollet té desplaçats a la ciutat andalusa una àmplia delegació que ja ha començat també a sumar podis. En la categoria juvenil l’equip femení A, format per Lidia Rico i Mireia Peretó, ha guanyat la medalla de bronze i l’equip B, format per Elena Parente i Aina Mogas, ha arribat a quarts de final. Rico i Peretó van perdre a la semifinal amb l’equip andalús Hotel Museu Patria Chica que finalment seria subcampió en caure a la final amb el club dominador de la categoria, el Girbau Vic TT.
En els propers dies es resoldran els campionats aleví, benjamí, infantil i sub23, on també hi haurà representació local.
.
Fotografia del CTT Ripollet
.