L’Oficina del Síndic de Greuges rep a 14 veïns en l’estada al Centre Cultural
El passat dimarts dia 10 el personal del Síndic de Greuges es va instal·lar durant el matí al Centre Cultural. Van rebre 14 visites corresponents gairebé en la totalitat a veïns del municipi. Les persones ateses van presentar sis queixes i van fer vuit consultes que van tractar problemàtiques sobre temes relacionats amb consum (aigua i telèfon), tributs, serveis socials, medi ambient i habitatge, entre d’altres.
Des del Síndic de Greuges informen que dues de les sis queixes presentades anaven adreçades a l’Ajuntament de Ripollet.
Cal recordar que el Síndic de Greuges té la funció d’atendre les queixes de totes les persones que es troben desemparades davant l’actuació o la manca d’actuació de les administracions públiques. Vetlla pel bon funcionament de l’Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Es pot contactar durant tot l’any a través del telèfon gratuït 900 124 124 i el correu electrònic sindic@sindic.cat. A més a Ripollet també hi ha la figura del Defensor del Ciutadà, d’àmbit local i disponible al telèfon 93 504 60 28 i a defensor@ripollet.cat.
.
.