L’Oficina del Síndic de Greuges rep a 14 veïns en l’estada al Centre Cultural
![](https://i0.wp.com/revistaderipollet.cat/wp-content/uploads/2016/05/LogoRdRNoti.jpg?fit=976%2C469&ssl=1)
El passat dimarts dia 10 el personal del Síndic de Greuges es va instal·lar durant el matí al Centre Cultural. Van rebre 14 visites corresponents gairebé en la totalitat a veïns del municipi. Les persones ateses van presentar sis queixes i van fer vuit consultes que van tractar problemàtiques sobre temes relacionats amb consum (aigua i telèfon), tributs, serveis socials, medi ambient i habitatge, entre d’altres.
Des del Síndic de Greuges informen que dues de les sis queixes presentades anaven adreçades a l’Ajuntament de Ripollet.
Cal recordar que el Síndic de Greuges té la funció d’atendre les queixes de totes les persones que es troben desemparades davant l’actuació o la manca d’actuació de les administracions públiques. Vetlla pel bon funcionament de l’Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Es pot contactar durant tot l’any a través del telèfon gratuït 900 124 124 i el correu electrònic sindic@sindic.cat. A més a Ripollet també hi ha la figura del Defensor del Ciutadà, d’àmbit local i disponible al telèfon 93 504 60 28 i a defensor@ripollet.cat.
.
.