Lucila Pascua guanya la lliga femenina amb el Perfumerias Avenida de Salamanca

La ripolletenca Lucila Pascua ja té la seva primera lliga femenina. En una final d’infart el Perfumerías Avenida va endur-se el títol el divendres 26 en superar al Rivas Ecópolis per només un punt, 67 a 66, i ho va fer a la seva pista, provocant que la celebració del tercer títol del club fos espectacular.
La victòria tanca un any complicat per l’equip que va començar guanyant la Supercopa davant el Spar UniGirona. Però la primera part de la lliga tot es va tòrcer a la competició domèstica i també a la competició europea provocant canvis a la banqueta i fitxatges a l’hivern.
Després d’una bona Copa la derrota a la final, davant el Rivas, va servir de punt d’inflexió i el darrer tram de la temporada ha estat molt bo. La cirereta, sense dubte, guanyar la lliga amb remuntada al darrer quart i gràcies a dos tirs lliures ficats ja amb el partit acabat.Lucila Pascua afegeix aquest títol al seu espectacular palmarès i ho fa sent titular a la final i amb grans registres al llarg de la temporada. Tanca l’any amb un promig de 17 minuts jugats per partit, 5 punts i 5,4 rebots per partit i obtenint un 8 de valoració.