Mamicria lliura més de 500 signatures a l’Ajuntament contra les caques de gos

Per tal de donar continuitat a les activitats iniciades a finals de maig l’entitat local Mamicria i el Compromís per Ripollet lliuraran la propera setmana més de mig miler de signatures de veïns molestos amb la brutícia als carrers i en particular la presència d’excrements de gos.
En la recollida de firmes, iniciada durant la celebració de la ‘Gimcana-caca’ es convidava als veïns a signar si consideraven que els seu carrer estava brut. D’aquesta manera volen mostrar a l’Ajuntament que el problema dels excrements de gos és generalitzat, ja que des del govern van respondre a una instància presentada amb anterioritat que treballaven en l’elaboració d’un mapa on identificar les zones més problemàtiques, els punts negres.
Des de l’entitat reiteren la necessitat de solucionar el problema que s’agreuja quan els excrements es troben en parcs o zones d’esbarjo reservades pels més menuts.