Mireia Boya recorda que “allò personal és polític” en la presentació del seu llibre

Convidada per l’Assemblea de Dones de Decidim, l’exdiputada de la CUP Mireia Boya va presentar a la sala de plens els seu llibre ‘Trencar el silenci’. Va ser en una conversa amb la tinent d’alcalde i també exdiputada Pilar Castillejo que van seguir mig centenar de persones.
Boya va explicar que una de les idees força del llibre és “que tenim el temps que tenim i que cal dedicar-ho a les coses importants, no a les urgents”. Una reflexió que va fer parlant de les dificultats de la conciliació a la política i recordant la pèrdua de la seva mare.
Va ser una xerrada molt personal perquè com va reivindicar “allò personal és polític” i perquè el llibre recull reflexions i vivències pròpies. Va parlar sobre l’assetjament psicològic que va patir i sobre l’esclerosi múltiple i també va reivindicar el paper de les dones en la preparació del referèndum.