‘Pensa-hi’, campanya de la UCR, el Mercat i els instal·ladors a favor del comerç local
La Unió de Comerciants de Ripollet (UCR), les associacions de paradistes i comerciants del Mercat Municipal i el Gremi d’Instal·ladors (CRM) han engegat una campanya conjunta amb el lema ‘Pensa-hi’ per tal de fer reflexionar als veïns i deixar clar que “comprar a Ripollet és mantenir la ciutat viva”. El president de la UCR, Sergi Samper, explica que “volem recordar als veïns que comprar aquí és invertir en la ciutat, en nosaltres mateixos” i afegeix que “serà allà on compris on després podràs demanar feina”, contraposant el comerç de proximitat i l’activitat econòmica local amb el comerç a través d’internet. Maricel Palau, del Mercat Municipal, explica que “el que volem és fer poble perquè el comerç és vida” i també apunta que caldria fomentar una oferta “més coherent” perquè “ara hi ha massa comerços d’algun tipus i en canvi d’altres en falten”.
La campanya consisteix en 180 adhesius, en forma de bombeta, que romandran ben visibles als aparadors o portes dels comerços adherits a la UCR, les parades i entrada del Mercat Municipal i també a les 25 furgonetes del Gremi d’Instal·ladors. “Una campanya per sempre”, apunta Ramon Ruiz, del gremi d’instal·ladors.
.
.