S’acomiaden els 13 regidors que no seguiran al ple municipal

Aquest dimecres es va celebrar l’últim ple d’aquesta legislatura, una sessió extraordinària per aprovar actes de sessions anteriors i que va servir per acomiadar els regidors que no repetiran a la legislatura que comença dissabte.
Les eleccions del passat 24 de maig han portat el relleu de 13 regidors. En el grup del PSC s’han acomiadat del ple Ferran Tornel, Rafael Gómez i Inma Viera. Del COP-CpR deixen el càrrec Antoni Pijuan i Eva Fretes, durant la legislatura ja havien estat rellevats també Eduardo Giménez i Maria Ruiz. També molts canvis a la resta de grups. Del PP abandonen el ple Francina Sau, Cristina Lozano i Marcos Gayan, abans ja ho havien fet Rosa Ma Hernández i Francisco Javier Tapia que dissabte tornarà al ple però ara dins del grup de Ciutadans. De CiU deixen de ser regidors Gemma Edo, Joan Fandos i Toribio López i en no haver obtingut representació a la propera legislatura ni ICV ni EU també deixen el ple municipal Pablo López i Valentí Nieto. És a dir es tanca una legislatura on han ocupat el càrrec de regidor 25 persones diferents. D’aquestes només seguiran la propera legislatura nou d’elles. Els 13 regidors que no segueixen al ple van rebre de mans de l’alcalde un gravat de l’artista ripolletenca Liliana Figini, professora dels tallers artístics del Centre Cultural.
El dissabte s’estrenaran al càrrec Mònica Laborda, Oriol Mor, David Fontanals, Ramiro Modes, Reyes Muñoz, Santos Gómez i Fran Sànchez per Decidim. Al PSC s’incorporen Luís Tirado i Juan Molina. Ciutadans s’estrena com a grup al ple i ho farà amb Ingrid Miró i el retorn de Josep Gabarra, que ja havia estat regidor de CiU i Francisco Javier Tapia, ex-regidor del PP. I un altre retorn serà el de Lurdes Serra que també havia estat regidora fa dues legislatures.