S’escullen els cinc guanyadors de la campanya comercial de Nadal

Dissabte passat al migdia un grup de persones es reunia a la Plaça Pere Quart al voltant d’una capsa de fusta plena de butlletes. La campanya de Nadal arribava al final amb el sorteig que ha tornat a premiar les compres locals. Amb l’ajuda de cinc infants, es van seleccionar les cinc butlletes premiades amb 10 vals de 10 euros cadascuna. Les butlletes guanyadores corresponien a Ana Espinosa, Rosi Murians, Román Fernández, Alexandra Vidal i Dioni. Els afortunats hauran d’utilitzar els vals a les botigues que han participat a la campanya.
En total, han estat 147 els establiments participants a la campanya “Comprar a Ripollet té premi!” i han repartit 175.000 butlletes entre els seus compradors. D’aquestes butlletes, n’hi havia 1.200 que contenien un premi directe, valorats en total en més de 10.000 euros. La resta de butlletes, s’havien d’omplir amb les dades per entrar al sorteig dels cinc premis de 100 euros. La campanya de Nadal enguany ha comptat amb els negocis adherits a la Unió de Comerciats, Gremi d’Hostaleria, Gremi d’Instal·ladors, Mercat Municipal i alguns negocis no associats.
.
La campanya de Nadal ha tingut un cost total de 40.124 euros
Amb el sorteig del concurs ‘Comprar a Ripollet té premi!’ es tanca la campanya de Nadal organitzada per la regidoria de Comerç, les entitats comercials i mig centenar d’establiments no associats. El cost total de la campanya ha estat de 40.124 euros incloent l’enllumenat de Nadal, el sorteig, el trenet i el Bosc Solidari. El 93,98% de les despeses les ha aportat l’Ajuntament; pagant els establiments adherits un 3,26% i les entitats participants (UCR, Gremi d’Hostaleria, Gremi d’Instal·ladors i Mercat Municipal) l’altre 2,76%. En la campanya del Bosc Solidari han participat, en aquesta segona edició, 220 establiments i en el sorteig 147. Una de les novetats d’aquest Nadal ha estat el Trenet del Comerç. Els establiments participants van repartir 28.800 tiquets per pujar al tren i l’afluència de gent ha provocat cues i també canvis en el propi funcionament de l’activitat a partir del segon dia. Inicialment s’havien previst tres parades però després es va deixar només la que hi havia davant del Centre Cultural i es va escurçar també el recorregut.
.
.
La campanya de Nadal ha tingut un cost total de 40.124 euros
Amb el sorteig del concurs ‘Comprar a Ripollet té premi!’ es tanca la campanya de Nadal organitzada per la regidoria de Comerç, les entitats comercials i mig centenar d’establiments no associats. El cost total de la campanya ha estat de 40.124 euros incloent l’enllumenat de Nadal, el sorteig, el trenet i el Bosc Solidari. El 93,98% de les despeses les ha aportat l’Ajuntament; pagant els establiments adherits un 3,26% i les entitats participants (UCR, Gremi d’Hostaleria, Gremi d’Instal·ladors i Mercat Municipal) l’altre 2,76%. En la campanya del Bosc Solidari han participat, en aquesta segona edició, 220 establiments i en el sorteig 147. Una de les novetats d’aquest Nadal ha estat el Trenet del Comerç. Els establiments participants van repartir 28.800 tiquets per pujar al tren i l’afluència de gent ha provocat cues i també canvis en el propi funcionament de l’activitat a partir del segon dia. Inicialment s’havien previst tres parades però després es va deixar només la que hi havia davant del Centre Cultural i es va escurçar també el recorregut.
.