Una columna de la manifestació dels treballadors de Nissan sortirà de Ripollet

Demà divendres 10 de juliol s’ha convocat una gran manifestació contra el tancament de les plantes de Nissan a Catalunya. L’objectiu de la protesta és mostrar que aquesta lluita va molt més enllà dels treballadors afectats i que perjudicaria a tota la comunitat. Amb el lema ‘Nissan som tots’ han organitzat una gran concentració al campament ‘La Resistance’ que tenen davant la planta de Montcada.
La manifestació s’ha organitzat amb sis columnes que sortiran de diversos municipis. Hi haurà des de Santa Coloma de Gramanet, La Llagosta, Santa Perpètua, Mollet, Montcada mateix i Ripollet. La columna del nostre municipi sortirà a les 19h des del Centre Cultural.
La crida dels sindicats és a tota la ciutadania per tal que les columnes recullin el malestar dels veïns per aquest tancament i les greus conseqüències econòmiques que pot tenir.
Cal recordar que entre els treballadors de Nissan hi ha força veïns de Ripollet. Al municipi han rebut el suport institucional de les forces polítiques i també material. L’Ajuntament ha cedit carpes pel campament i a finals de juny va cedir al camp de futbol municipal per fer una assemblea.