Unes 8.000 persones visiten el Campament Reial

La nit més màgica de l’any ja ha passat. Ses Majestats els Reis d’Orient ja han visitat les cases de les famílies deixant obsequis per a tothom. Però com és tradició, la tarda abans, els Reis van dedicar una bona estona a saludar a petits i grans. Enguany, en comptes de la tradicional cavalcada, i per tal d’evitar grans aglomeracions, l’entitat Costums i Tradicions i l’Ajuntament de Ripollet van instal·lar un gran Campament Reial al camp de l’Industrial. Des de les 15h i fins les 22h, prop de 8.000 persones van visitar als Reis d’Orient i als seus patges.
Davant d’un gran paisatge marí, Ses Majestats van instal·lar les tres ‘haimes’. Melcior, Gaspar i Baltasar van saludar als més petits i van recollir les darreres cartes i desitjos de petits i grans.
Somriures que traspassen mascaretes
El coronavirus ha trastocat per complet la nostra manera de fer. I la rebuda a Ses Majestats no va quedar exempta. Sota un estricte protocol amb neteja de mans, distàncies de seguretat i entrades esglaonades mitjançant cita prèvia, voluntaris de l’entitat Costums i Tradicions i personal de seguretat van fer un grans esforç per a que els més petits gaudissin de l’activitat.
I és que en una nit tan esperada, la màgia, la il·lusió i els somriures van ser els grans protagonistes de la jornada.
Els Reis d’Orient més virtuals
Ja a principis de desembre, els Reis d’Orient i els seus patges van anar publicant a les xarxes socials diverses píndoles en forma de vídeo per informar sobre les novetats d’enguany. Les plataformes digitals han servit per arribar a cadascuna de les cases. Fins i tot l’entrega de les claus en mans de l’alcalde es va poder seguir des de YouTube. Un acte que, malgrat fer-se en petit comitè, va posar en valor el grans esforç que els infants han fet durant aquest any tan diferent. L’enllaç al vídeo els va arribar a través d’una carta amb un sobre ple de caramels per cobrir, en part, el buit que deixaria la cavalcada.