Victòria rotunda a casa d’un CH Ripollet que l’any vinent jugarà a primera catalana

Bones noticies pel primer equip de l’Hoquei Ripollet. Si matemàticament ja aconseguien en jornades anteriors sumar els punts suficients per pujar de categoria, la victòria d’aquest cap de setmana a casa ha refermat aquesta situació.
Els del CH Ripollet es van veure les cares amb els del Jesús, Maria i Josep a l’annex del Joan Creus, el dissabte dia 7.
Els primers minuts van ser més difícils pels del Ripollet, ja que el rival va començar fort. Als deus minuts, però, ja es va deixar veure un gol dels de casa. Durant tot el partit, la superioritat enfront els rivals, que van onzens a la classificació, era evident. Van finalitzar la primera part amb el marcador 5 a 1, resultat que definiria la tònica d’un partit que ja estava gairebé sentenciat.
La victòria va ser contundent, ja que el marcador va ser finalment un rotund 8 a 1.
Ara per ara, encara queda un partit per disputar contra el Mollet, 4t classificat, però els del CH Ripollet ja celebren l’objectiu assolit. A un punt del líder, el Congrés, i ajudats per la derrota del tercer, el Palau Plegamans, pretenen seguir lluitant per quedar primers en lloc de segons que és com van actualment a la classificació.
L’ascens a primera suposa una alegria per l’equip, explica Albert Figueras, president del CH Ripollet: “Ha estat un bon any, estem molt contents de poder tenir l’equip a una categoria digna, hem aconseguit un objectiu que portàvem perseguint des que fa 8 o 9 anys vam entrar a la Junta”. Assegura, però, que també estan davant d’una època complicada “no només per tenir que assolir el nivell de primera, sinó perquè ara toca prendre decisions, com quins jugadors pujaran i quins quedaran a segona”. Tenen pensat, a més, portar jugadors de fora. Albert Figueras vol agrair a tota la gent que ha cregut en el projecte, als jugadors pel magnífic any que han tingut, al coordinador i a l’entrenador i als espònsors, que han ajudat a tirar-ho endavant.
.
.