Actes al carrer per la festa del barri de Sant Andreu
El barri de Sant Andreu va celebrar el passat dissabte 21 de setembre la seva festa de barri. Una jornada amb epicentre al Parc de Norbert Fusté que va oferir diverses activitats per a tots els públics, perfectes per gaudir del barri en família i comunitat.
Pel matí, una xocolatada va donar pas a dues activitats. D’una banda, els més petits van poder participar en un concurs de dibuix on es van premiar les creacions més originals. Però la festa també va ser escenari del torneig d’escacs llampec organitzat pel Club d’Escacs Palau Ausit, amb la col·laboració de les Associacions de Veïns de Sant Andreu i Can Vargas. Un torneig que va retre homenatge de nou a Maite Martín, una persona que va estar molt implicada en el moviment veïnal.
