Assemblea per garantir la continuïtat de la festa de Sant Antoni Abat

Hi ha vàries candidatures per renovar la junta de l’entitat
Els socis de la Comissió Organitzadora de la Festa de Sant Antoni Abat estan convocats aquest dissabte dia 9 a una assemblea general extraordinària per renovar la junta.
La trobada serà a les 11h a la sala d’actes del Centre Cultural i s’espera que serveixi per salvar l’entitat. En les últimes setmanes “s’han presentat vàries candidatures per la continuïtat” i en aquesta assemblea es presentaran i els socis participants podran votar per decidir quina aproven.
Cal recordar que després de la mort del president de l’entitat, Joan Albiñana, al juliol de l’any passat davant la manca de relleu la junta va començar els tràmits per tancar l’entitat.
Ho feien a contracor i amb l’esperança que aparegués gent amb ganes de seguir organitzant una festa que enguany no s’ha pogut celebrar però que ha sumat 127 edicions i és considerada Festa Local d’Interès Turístic des del 2009.
Ara sembla que aquesta gent ha arribat i l’assemblea de dissabte podria confirmar aquesta continuïtat.