Bústia: El món segueix?

Bon dia a tothom. Pot semblar agosarat que amb el que està passant pugui pensar amb altres coses que no sigui el que estem vivint des de fa uns mesos. Per sort, penso, quan obro els balcons o surto del portal de casa, veig una primavera que, com cada any, ens ha vingut a regalar el millor que sap fer, omplir de llum, flors i fulles als arbres, amor animal i regalant en petites dosis d’aigua.
La humanitat es preocupa només per allò que hi té interès, la seva salut, i si fins fa uns mesos només teníem ulls per cuidar-nos i mirar de no patir un càncer, un ictus, un atac de cor, o una d’aquestes afeccions humanes, i altres assumptes més mundans i, si ho mirem en perspectiva amb el que vivim, intranscendents, com les discutides desigualtats socials, ara ens hem oblidat gairebé del tot i només mengem COVID.
Jo, i segur que moltes persones pensaran el mateix, crec que no estem gaire d’acord amb el que estem vivint i no ho dic pel fet en sí, sinó pel fet de la, no sé si planejada o no, desinformació que patim. Em manquen dades.
Tot són especulacions, malgrat ens ho plantegin com notícies de darrera hora. Ens donen pautes que haurem de seguir després del confinament, ara quan ens diuen que es comença a veure llum perquè a la Xina se n’estan començant a sortir, però serà veritat que tot quedarà aquí?
Consell, no mirem endavant i com deia la cançó de la meva joventut… ‘Olvidemos el mañana porque nunca llegará’… i ho heu de fer per aquella raó de l’altre cançó i cantant,… el cantor tiene razón… i perquè com diu el meu fill mitjà,… tot ho han dit cantants.
Gaudiu d’aquesta primavera tant com pugueu. Sortiu al balco i respireu l’aire més net que tenim des de fa molt temps i que ningú ens ha dit.
Cada minut que passa és únic i irrecuperable, no us el perdeu.
Salutacions.